Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця:
З основними функціональними обов’язками, розміром та умовами оплати праці, а також вимогами, що ставляться до кандидатів
на посаду ознайомитися тут.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнену особову картку встановленого зразка;
7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Кінцевий термін подачі документів 5 жовтня 2017 року включно.
Конкурс відбудеться 12-го жовтня о 9 годині (тестування й співбесіда з кандидатом).
Перелік тестових запитань розміщено на сайті Національного агентства з питань державної служби.
Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу можна отримати у працівника установи за телефоном (0312) 644704 або ж надіславши листа на електронну пошту hrm@ug.zk.court.gov.ua.
*за матеріалами відділу управління персоналом від 27.09.2017