Ужгородський міськрайонний суд повідомляє, що у зв’язку із відсутністю поштових марок, з 20 червня тимчасово припиняється відправка поштової кореспонденції у паперовому вигляді.
З метою своєчасного отримання повідомлень та повісток про день та час судових засідань, процесуальних документів, доводимо до відома учасників судового процесу про інші можливі способи отримання інформації з суду:
- отримуйте процесуальні документи по справі, учасником якої ви є, зареєструвавшись в підсистемі «Електронний суд». В Електронному суді передбачена можливість подавати процесуальні документи, отримувати судові рішення та інші електронні документи у кожній справі окремо, відстежувати рух та стан розгляду документів;
- подавайте до суду заявку про отримання судових повісток, повідомлень в електронному вигляді за допомогою SMS-повідомлення, зазначивши номер свого мобільного телефону;
- при подачі документів до установи просимо обов'язково вказуйте електронну пошту;
- дізнавайтеся про дату та час призначення розгляду справи на сайті суду в розділі «Список справ, призначених до розгляду»;
- телефонуйте Відділ документального забезпечення 64-72-45;
- звертайтесь до суду для отримання копій судових рішень та інших процесуальних документів особисто.
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції на веб-сайті суду буде повідомлено додатково.