flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

24 січня 2022, 16:21

Організація роботи зі зверненнями громадян в Ужгородському міськрайонному суді Закарпаптської області здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

Звернення громадян, що надходять до суду, приймаються та реєструються у день їх надходження. Відповідно до вимог законодавства ведеться окреме діловодство, що передбачає зокрема ведення окремих справ за зверненнями. Ведення окремого діловодства повинне забезпечити дотримання конституційних прав і свобод громадян.

Для зручності реалізації права на звернення громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату та його заступниками  здійснюється особистий прийом громадян.

Усього у 2021 року до суду надійшло 33 звернення громадян,  з них  – усі письмові.

За видами зазначені звернення є заявами.

Основними питаннями, які порушувались у зазначених зверненнях громадянами, було сприяння громадянам у реалізації їх прав та законних інтересів.

По зверненнях, що надійшли до суду протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення.

Усі звернення розглянуті у строк передбачений  Законом України «Про звернення громадян». При розгляді звернень особлива увага приділялась забезпеченню об'єктивності, всебічності і своєчасності, не допущення надання необґрунтованих відповідей, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.

Стан роботи зі зверненнями постійно знаходиться під контролем голови суду.

Разом з тим з метою покращення роботи  зі зверненнями громадян необхідно:

- виявляти та усувати причини, що спонукають громадян звертатись із скаргами;

- використовувати веб-сторінку суду, засоби масової інформації щодо оприлюднення і роз’яснення таких ефективних засобів пошуку інформації про суд, у тому числі інформації  щодо руху справ та  результатів їх розгляду як «Електронний суд»;

- продовжувати аналізувати та узагальнювати роботу зі зверненнями громадян.