Шановні громадяни!
Наразі в Ужгородському міськрайонному суді склалася напружена ситуація щодо здійснення відправки поштової кореспонденції, в тому числі судових повісток та прийнятих процесуальних рішень у справах. Причина вказаного – відсутність належного забезпечення суду марками для листування.
Тож, з метою своєчасного та належного повідомлення учасників судових процесів про дату та час засідань у справах, працівники та судді установи просять громадян скористатися правом на отримання судових повісток за допомогою SMS-повідомлень.
Для отримання сповіщень у формі SMS-повідомлень необхідно оформити заявку (скачати тут) й подати таку:
· у віконце суду для рестрації документів, або
· секретарю судового засідання, або
· надіслати проскановану копію на електронну адресу inbox@ug.zk.court.gov.ua
|
Також, нагадуємо, що канцелярія суду працює щоденно з 8 до 17 години (обідня перерва з 12-13 год.), тому Ви маєте можливість отримати процесуальне рішення у справі особисто у зручний для Вас час. Разом з цим, Ви маєте можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді (ознайомитися тут).
В свою чергу, адміністрація установи робить усе можливе, аби відповідна ситуація була врегульована якомога швидше, лист з проханням здійснити постачу марок для вказаних потреб суду, був надісланий до органу, що здійснює матеріальне-технічне забезпечення установи.